Facebook
YouTube
LinkedIn
Regulamin sklepu – uskrzydlacze

Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
USKRZYDLACZE
Droga Klientko! Drogi Kliencie!
Bardzo mi miło, że zdecydowałeś się zrobić zakupy w moim Sklepie.
Zapoznaj się proszę z poniższym Regulaminem i zasadami sprzedaży, które obowiązują Ciebie i mnie
podczas robienia zakupów.
Pamiętaj także, że w razie pytań i wątpliwości, możesz skontaktować się ze mną poprzez dane wskazane
w Regulaminie.
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE

  1. Sklep internetowy jest dostępny w domenie www.uskrzydlacze.pl/sklep i na odpowiednich
    podstronach po dokonaniu rejestracji oraz jest prowadzony przez Sprzedawcę.
  2. W przypadku reklamacji złożonego Zamówienia należy kontaktować się ze Sprzedawcą używając
    następujących danych kontaktowych:
    adres e-mail: uskrzydlacze@wp.pl
    formularza kontaktowego dostępnego w ramach Sklepu (jeśli istnieje).
  3. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu poczty elektronicznej i
    formularza kontaktowego dostępnego w ramach Sklepu (jeśli istnieje).
  4. Zasady korzystania oraz składania Zamówień, zawierania Umów Sprzedaży Produktów oraz
    dokonywania reklamacji w ramach Sklepu określa niniejszy Regulamin.
  5. Sprzedawca udostępnia nieodpłatnie Klientowi lub Użytkownikowi Regulamin przed
    rozpoczęciem korzystania ze Sklepu internetowego. Klient może utrwalić treść Regulaminu w
    dogodny dla siebie sposób np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub wydruk.
  6. Warunkiem skorzystania ze Sklepu oraz zawarcia Umowy Sprzedaży jest akceptacja postanowień
    niniejszego Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację wyraża zgodę na wszystkie
    postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.
  7. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek
    VAT).
  8. Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu,
    w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty
    w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu
    art. 71 Kodeksu cywilnego.
  9. W ramach korzystania ze Sklepu zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym
    oraz w szczególności zabrania się:
  10. rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu spamu
  11. dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w
    ramach formularzy znajdujących się w Sklepie;
  12. Nakazuje się:
  13. Korzystanie ze Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem oraz przepisami prawa;
  14. Korzystanie ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania;
  15. Korzystanie z wszelkich treści zamieszczonych na podstronach internetowych Sklepu wyłącznie
    w celu osobistego użytku, zgodnie z udzieloną licencją (jeśli taka została udzielona).
  16. Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem lub używając niepoprawnych
    danych osobowych.
  17. W celu usunięcia konta Klienta należy pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej
    poinformować Sklep o woli jego usunięcia.
    §2 DEFINICJE
    Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
  18. Sprzedawca – Alina Kaźmierczak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Uskrzydlacze
    Alina Kaźmierczak, pod adresem pod adresem Samołęż 82, 64-510 Wronki, NIP: 7631467171,
    zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o
    Działalności Gospodarczej
  19. Klient lub Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca
    osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w
    ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  20. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której
    przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  21. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący zamówienia Produktów
    związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla
    przedsiębiorcy charakteru zawodowego, zgodnie z art. 38 a ustawy o prawach konsumenta oraz
    art. 3855
    , art. 5564
    , art. 5565
    i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny.
  22. Konto – konto Klienta lub Użytkownika założone na platformie internetowej Sklepu,
    umożliwiające dostęp do zakupionych szkoleń i produktów.
  23. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą
    prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu
    działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  24. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.
  25. Sklep Internetowy lub Sklep – sklep internetowy dostępny pod
    adresem www.uskrzydlacze.pl/sklep oraz na odpowiednich jego podstronach za pośrednictwem,
    którego Klient może dokonywać Zamówień i zakupów określonych Produktów.
  26. Produkt – produkty fizyczne i/lub elektroniczne zakupione lub dostępne w Sklepie. Produkty są
    sprzedawane odpłatnie, chyba że wyraźnie zastrzeżono inaczej.
  27. Produkt elektroniczny – produkt zakupiony w Sklepie, dostępny wyłącznie w wersji
    elektronicznej. Produkty są sprzedawane odpłatnie, chyba że wyraźnie zastrzeżono inaczej.
  28. Produkt fizyczny – produkt zakupiony w Sklepie, dostępny wyłącznie w wersji fizycznej.
  29. E-konsultacja – konsultacja przeprowadzona z Klientem telefonicznie lub online.
  30. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za
    pośrednictwem Sklepu.
  31. Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia
    Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na
    warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  32. Formularz zamówienia – formularz Sklepu, za pomocą którego, Klient może złożyć Zamówienie
    i zrealizować Umowę Sprzedaży.
  33. Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej
    fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków
    porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  34. Operator płatności – Przelewy24 (PayPro SA) z siedzibą w w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej
    15 (60-327) KRS: 0000347935
  35. Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i
    usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa.
  36. Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów
    płatności internetowych lub wpłata przy odbiorze Produktu- w zależności od wybranej formy
    płatności i zamówionego Produktu.
  37. System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania,
    zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez
    sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego
    (Internet).
  38. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
  39. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta
    (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.
  40. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako
    Kodeks cywilny.
  41. RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27
    kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
    osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
    95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
  42. Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych
    osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.).
    §3 WYMAGANIA TECHNICZNE
  43. Klient może korzystać z udostępnionych funkcji sklepu internetowego w sposób zgodny z
    Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu
    internetowego oraz innych Klientów.
  44. Do skorzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na
    Produkty potrzebne są:
  45. dostęp do Internetu z umożliwiającego to urządzenia;
  46. odpowiednio skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki typu
    cookies, np. Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome;
  47. aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail.
  48. Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub
    zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby
    trzecie.
  49. Sprzedawca podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania
    Sklepu.

§4 PRODUKTY DOSTĘPNE W SKLEPIE

  1. W Sklepie www.uskrzydlacze.pl/sklep dostępne są następujące Produkty:
    Produkty dostępne w Sklepie są każdorazowo przedstawione w bieżącym asortymencie na stronie Sklepu.
    Mogą to być Produkty elektroniczne lub fizyczne, co każdorazowo wskazane jest w opisie danego
    Produktu.
  2. Specyfika każdego Produktu, jego skład oraz cechy charakterystyczne znajdują się w opisach
    Produktu w Sklepie.

§5 E-SESJE/ KONSULTACJE

  1. Sprzedawca w swojej ofercie posiada również możliwość przeprowadzenia E-sesji/konsultacji:
  2. telefonicznie,
  3. online.
  4. E-sesje/ konsultacje, są udzielane na podstawie przesłanych przez Klienta drogą elektroniczną

pytań lub odpowiedzi na pytania zadane przed e-sesją/konsultacją na adres e-
mail uskrzydlacze@wp.pl

  1. W skład E-sesji/konsultacji wchodzą:
  2. Konsultacja online 30 min,
  3. Konsultacja online 60- 90 min
  4. Celem opracowania kompleksowej E-sesji/konsultacji, Sprzedawca przeprowadza wywiad z
    Klientem, również drogą elektroniczną (np. mailowo).
  5. E-sesje/konsultacje są realizowane w terminie 30 dni od przesłania przez Klienta wiadomości e-
    mail lub potwierdzenia wybranego terminu konsultacji drogą mailową.
  6. E-sesje/konsultacja odbywa się poprzez nawiązanie połączenia telefonicznego/połączenia
    internetowego na platformie Zoom/przesłania wiadomości e-mail do Klienta.
    §7 SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
  7. Klient może dokonać zakupu Produktu poprzez jego wybór z poziomu odpowiedniej podstrony
    Sklepu. Klient może dokonać wyboru wśród różnych wariantów Produktu w różnych cenach (o ile
    taka możliwość jest wyraźnie wskazana w opisie Produktu).
  8. Po dokonaniu wyboru Produktu, celem dokonania zakupu Klient powinien podejmować kolejne
    kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Sklepu. Klient powinien w pierwszej
    kolejności kliknąć w przycisk „Dodaj
    do koszyka” pokazany wraz z ceną i opisem produktu, w wyniku czego wybrany Produkt zostanie
    dodany do koszyka zakupowego. Następnie, może dokonać dalszych zakupów lub kliknąć w
    przycisk „Zobacz koszyk”, a następnie kliknąć
    w przycisk „Przejdź do płatności” i sfinalizować zakup na kolejnej stronie.
  9. Klient ma możliwość wpisania kodu rabatowego, jeśli taki posiada w polu o nazwie „Kody
    rabatowe”. Następnie, po wpisaniu kodu rabatowego i kliknięciu w przycisk „Aktywuj” cena
    odpowiednio ulegnie modyfikacji. Klient może też wpisać kod rabatowy w kolejnym kroku, tj.
    składania zamówienia.
  10. Klient może następnie przeliczyć koszty koszyka a następnie przejść do płatności poprzez
    kliknięcie przycisku „Przejdź do płatności”.
  11. Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w formularzach następujących
    danych:
  12. imienia i nazwiska oraz opcjonalnie nazwy firmy,
  13. adresu (kraj, ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto),
  14. numeru telefonu,
  15. adresu e-mail,
  16. akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenie okienka. Akceptacja jest niezbędna do dokonania i
    sfinalizowania Zamówienia.
  17. wyrażenie zgody na dostarczenie treści cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od
    umowy.
  18. wyrażenie zgody na realizację zamówienia przez Sklep poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i
    płacę”, który wskazuje na konieczność zapłaty
    za zamówienie.
  19. Klient może wskazać także inny adres do wysyłki poprzez zaznaczenie checkboxa „Wysłać na
    inny adres?” i wskazanie właściwych danych po przekierowaniu
    na odpowiednią podstronę.
  20. Klient może także opcjonalnie złożyć uwagi do zamówienia, np. dodatkowe informacje o
    dostarczeniu przesyłki.
  21. W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru co do formy
    płatności za zamówione Produkty, z obecnie dostępnych w Sklepie.
  22. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”– Klient
    ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie
    wybranych przez siebie Produktów, jak również co do formy płatności.
  23. Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, ma świadomość, iż zawarcie umowy
    związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty.
  24. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia
    ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego regulaminu.
  25. Klient dokonuje zapłaty poprzez wybór jednej z formy płatności, dostępnej
    w Sklepie, a następnie dokonuje wpłaty.
  26. Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres mailowy podany przez
    Klienta w formularzu Zamówienia.
  27. Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-
    mail, o której mowa w ust. 12 niniejszego paragrafu. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku

polskim w treści zgodnej z Regulaminem.

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nie realizowania Zamówienia w przypadku:
  2. nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza Zamówienia (brak wszystkich danych
    potrzebnych do realizacji Zamówienia),
  3. nieotrzymania wpłaty w terminie 3 dni od złożenia Zamówienia (w przypadku wyboru opcji
    płatności przelewem).

Ó

§8 PRZEDSPRZEDAŻ PRODUKTÓW

  1. Sprzedawca może również prowadzić przedsprzedaż wybranych Produktów.
  2. Przedsprzedaż umożliwia zamówienie Produktu przed jego premierą w cenie specjalnej.
  3. Przedsprzedażą mogą zostać objęte Produkty nowe i cechujące się małą dostępnością, Produkty,
    które dopiero ukażą się w Sklepie.
  4. Termin dostępności Produktów objętych przedsprzedażą znajduje się w opisie Produktu.
  5. Przedsprzedaż nie może by
  6. łączona z innymi promocjami.
  7. Zakupione podczas przedsprzedaży Produkty, są realizowane (np. dodawane na Konto Klienta) w
    kolejności dokonanych Zamówień.
    §9 CENY PRODUKTÓW I FORMY PŁATNOŚCI
  8. Ceny Produktów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto
    i zawierają wszystkie podatki wymagane przez obowiązujące przepisy prawne (w tym podatek
    VAT).
  9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych
    w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów, wycofywania Produktów, przeprowadzania
    promocji i dawania rabatów, a także czasowego oferowania Produktów nieodpłatnych. Powyższe
    uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie
    którejkolwiek ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego Produktu.
  10. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się.
  11. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty:
  12. przelewem bankowym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy. W tym celu proszę
    skontaktować się ze Sprzedawcą na dane kontaktowe podane
    w Regulaminie;
  13. przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy
    za pośrednictwem systemu Przelewy24– na przelewie w polu „Tytułem” prosimy podać co
    najmniej numer Zamówienia;
  14. W przypadku płatności elektronicznych produkt zostanie wysłany po otrzymaniu i zaksięgowaniu
    przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  15. Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura (imienna lub na firmę, jeśli zostały podane dane
    firmy) w wersji elektronicznej, która zostaje przesłana do Klienta automatycznie, na co Klient
    niniejszym wyraża zgodę.
    §10 DOSTAWY PRODUKTÓW – KOSZTY, FORMY I
    TERMINY
  16. Wysyłka Produktów fizycznych nastąpi w terminie od 3 do 14 dni roboczych od momentu
    przyjęcia Zamówienia do realizacji.
  17. Wysyłka Produktów elektronicznych nastąpi do 2 dni roboczych od momentu przyjęcia
    Zamówienia do realizacji.
  18. Klient ma do wyboru następujące formy dostawy:
  19. Paczkomaty
  20. Przesyłka kurierska
  21. Odbiór osobisty
  22. Przesyłka elektroniczna
  23. Dostawy realizowane są na terenie Polski oraz do krajów z rozwijanej listy udostępnionej na
    etapie wpisywania adresu wysyłki.
  24. Zamówienie zostanie zrealizowane pod wskazany w Formularzu Zamówienia adres wysyłki lub
    adres e-mail.
  25. W przypadku konsultacji, szkoleń, czy innych usług indywidualnych, które zamówił Klient, a
    które są dostępne w Sklepie – realizacja usługi nastąpi w terminie indywidualnie uzgodnionym
    przez strony, w terminie wybranym przez Klienta w kalendarzu online (jeśli jest udostępniony) lub
    w terminie wskazanym w opisie danego Produktu.
  26. W przypadku Produktów elektronicznych np. kursów online czy e-booków wysyłka Produktu do
    pobrania lub dostęp do danego kursu online czy webinaru następuje zazwyczaj niezwłocznie po
    dokonaniu i zaksięgowaniu płatności, chyba że inaczej zaznaczono w opisie danego Produktu
    elektronicznego (szczególnie w przypadku przedsprzedaży danego Produktu). Dostęp może też
    być udzielany cyklicznie, zgodnie z programem kursu i terminami wskazanymi w opisie kursu czy
    innego Produktu elektronicznego. Dostawa zamówionych Produktów elektronicznych odbywa się
    nieodpłatnie, w ramach usługi utrzymania Konta Klienta.
  27. Dostawy Produktów fizycznych odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
  28. Koszty dostaw Produktów fizycznych podane są w momencie składania Zamówienia i
    przeliczania koszyka. Klient może się z nimi zapoznać przed dokonaniem Zamówienia. Ceny
    Produktów fizycznych nie zawierają cen dostawy, które doliczane są zgodnie z aktualnym
    cennikiem Sklepu.
  29. W przypadku wyboru przez Klienta płatności w formie przedpłaty czas wysyłki Produktu liczy się
    od dnia uznania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  30. Jeżeli przy zakupie Klient wybiera płatność w formie przedpłaty to zobowiązuje się do
    niezwłocznej wpłaty środków na rachunek bankowy Sprzedawcy. W razie braku wpłaty na
    rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia w
    Sklepie (z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy), Zamówienie
    ulega anulowaniu.
  31. W przypadku wyboru formy płatności za pobraniem – czas realizacji Zamówienia liczony jest od
    momentu otrzymania od Sprzedawcy wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie Zamówienia.
  32. Przyjmuje się, że dzień zapłaty, to dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
    §11 USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
  33. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
  34. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Sprzedawcę jest
    umożliwienie Klientowi zawarcia umowy ze Sprzedawcą drogą elektroniczną. Usługa ta
    świadczona jest nieodpłatnie, w ramach ceny zapłaconej z tytułu złożenia Zamówienia.
  35. Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę w postaci wysyłki newslettera, jeśli Klient
    wyraził na nią zgodę. Szczegóły dotyczące wysyłki newslettera, zapisu, rezygnacji z jego
    otrzymywania opisane zostały w polityce prywatności.
  36. Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę polegającą na rejestracji
    i utrzymywaniu Konta oraz zapewnianiu Klientowi dostępu do Konta za pomocą logowania, jeżeli
    Klient zdecydował się takie konto założyć. Usługa ta świadczona jest na rzecz Klienta w ramach
    ceny zapłaconej za dany Produkt.
  37. W celu założenia indywidualnego Konta Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny i
    zaakceptować Regulamin, a następnie złożyć Zamówienie.
  38. Na podany przez Klienta adres e-mail zostaną przesłane informacje związane
    z założeniem konta oraz link aktywacyjny umożliwiający ustalenie hasła. Po kliknięciu w niego i
    ustaleniu indywidualnego hasła, Konto zostaje utworzone, a Klient może z niego korzystać.
  39. Utworzenie indywidualnego Konta jest konieczne do korzystania z Produktów elektronicznych
    znajdujących się na Platformie szkoleniowej. W przypadku zakupu jedynie Produktów fizycznych
    nie jest to konieczne.
  40. W przypadku zakupu Produktu elektronicznego, dostęp do Konta Klienta, następuje
    automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty Klienta.
  41. Z chwilą dokonania skutecznej rejestracji Konta umowa o świadczenie nieodpłatnej usługi drogą
    elektroniczną zostaje zawarta na czas nieokreślony.
  42. Klient loguje się do Konta poprzez adres e-mail lub login oraz hasło. W każdej chwili może też
    wygenerować nowe hasło w przypadku zapomnienia lub utracenia poprzedniego.
  43. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku
    z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne służące
    zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  44. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania. Klient
    jest uprawniony poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w
    funkcjonowaniu Sklepu.
  45. Zabronione jest udostępnianie danych Konta Klienta osobom trzecim oraz zakładanie kilku Kont
    przez jednego Użytkownika.
  46. W wypadku Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o
    świadczenie usługi elektronicznej i usunąć konto Klienta lub pozbawić go prawa do składania
    Zamówień w każdym czasie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia, z zachowaniem
    praw nabytych przez Klienta przed rozwiązaniem umowy.
  47. W wypadku Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o
    świadczenie usługi elektronicznej i usunąć konto Klienta lub pozbawić go prawa do składania
    Zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, z ważnych powodów, w przypadku istotnego i
    rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, tj. w szczególności w
    przypadku, gdy Klient korzysta ze Sklepu i Konta w sposób niezgodny z przepisami prawa lub
    postanowieniami Regulaminu i niezgodnie z dobrymi obyczajami oraz przeznaczeniem Konta i
    Sklepu, w sposób uciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy, kopiuje Produkty i Usługi
    Sprzedawcy lub udostępnia je podmiotom trzecim bez zgody Sprzedawcy, podaje Sprzedawcy
    dane niezgodne z rzeczywistym stanem prawnym, nieprawidłowe, niedokładne lub naruszające
    prawa osób trzecich, lub też narusza lub próbuje naruszyć zabezpieczenia techniczne Sklepu i
    Konta w celu niedozwolonego uzyskania dostępów do jego zasobów.
  48. Strony mogą również rozwiązać umowę o świadczenie usług elektronicznych w drodze
    porozumienia stron w każdym czasie.
  49. Klient może rozwiązań umowę o świadczenie usług drogą elektronicznych w każdym czasie, z
    zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia lub w trybie natychmiastowym z ważnych
    powodów.
  50. Wskutek usunięcia Konta przez Sprzedawcę Klient traci dostęp do wszystkich zasobów
    dostępnych uprzednio na jego Koncie.
  51. W celu usunięcia Konta, Klient może samodzielnie skasować istniejące Konto lub skontaktować
    się w tym celu ze Sprzedawcą drogą elektroniczną.
  52. Sprzedawca informuje, że usunięcie Konta Klienta może utrudnić lub uniemożliwić Klientowi
    korzystanie z Produktów w Sklepie, również tych, które zamówił.
    §12 REKLAMACJE
  53. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu
    Cywilnego za niezgodność z Umową Sprzedaży Produktów zakupionych przez Klienta
    (rękojmia), a także stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta i art. 556 i następne
    Kodeksu Cywilnego.
  54. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt wolny od wad.
  55. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi za wady w zakresie
    określonym w Kodeksie cywilnym, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną.
  56. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię
    i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj
    i datę wystąpienia wady) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania
    niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia.
  57. Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Sprzedawcy podany
    w niniejszym Regulaminie.
  58. Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni
    od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu na adres e-mail
    składającego reklamację.
  59. Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji.
  60. Klient może skorzystać z formularza reklamacji stanowiącego załącznik do niniejszego
    Regulaminu w celu zgłoszenia reklamacji i uzyskania informacji na temat procesu jej
    rozpatrzenia.
  61. W przypadku Klienta będącego Konsumentem koszty reklamacyjne ponosi Sprzedawca, w
    szczególności koszty dostarczenia Produktu do Sprzedawcy, jak i ponownego odesłania go do
    Klienta przez Sprzedawcę.
  62. W przypadku reklamacji Produktów elektronicznych albo w związku z korzystaniem z
    nieodpłatnych usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, Klient może zgłosić ją
    w formie elektronicznej na wskazany w niniejszym regulaminie adres e-mail. W zgłoszeniu
    powinien wskazać opis zaistniałego problemu oraz pozostałe dane pozwalające na identyfikację
    problemu. Może w tym celu skorzystać z formularza załączonego do niniejszego regulaminu.
    Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje i udziela Klientowi
    odpowiedzi.
    §13 ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA
  63. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia
    umowy, bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 6.
  64. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o
    swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład
    pismo wysłane pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego
    w Serwisie). Aby zachować termin

do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania
przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy.

  1. Przykładowa treść oświadczenia (formularza) o odstąpieniu od umowy znajduje się w załączniku
    do niniejszego regulaminu.
  2. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
    od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi
    wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy Produktu, z zastrzeżeniem ust. 6 i
    7 niniejszego paragrafu.
  3. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
    Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się
    dla niego z żadnymi kosztami.
  4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w
    następujących przypadkach:
  5. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną
  6. o świadczenie usługi, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,
    nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpi
  7. przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  8. o świadczenie usługi, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
    wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
    zindywidualizowanych potrzeb;
  9. o świadczenie usługi, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
    zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwróci
  10. ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało
    otwarte po dostarczeniu;
  11. o świadczenie usługi, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze
    względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  12. dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi
    przedsiębiorca nie ma kontroli;
  13. o świadczenie usługi, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne
    albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie
    zostało otwarte po dostarczeniu;
  14. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
  15. Klient akceptując niniejszy Regulamin i składając Zamówienie na Produkt elektroniczny wyraża
    zgodę na uzyskanie dostępu do Produktu elektronicznego przed upływem terminu do odstąpienia
    od Umowy sprzedaży i jest świadomy, iż w ten sposób traci prawo do odstąpienia od umowy.
  16. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu fizycznego
    lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
    wcześniej.
  17. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Produktu fizycznego inny niż najtańszy możliwy
    sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie ma obowiązku zwrotu
    Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  18. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkty fizyczne do Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie
    później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży. Termin jest
    zachowany, jeżeli Konsument przed upływem terminu 14 dni odeśle zwracany Produkt fizyczny
    na adres Sprzedawcy.
  19. Konsument jest zobowiązany pokryć bezpośrednie koszty zwrotu Produktu tytułem odstąpienia od
    umowy (koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy).
  20. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem
    korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
    funkcjonalności Produktu.
  21. W przypadku wystawienia faktury korygującej, faktura zostanie wystawiona przez Sklep w
    momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Faktura zostanie wysłana
    do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia, na co
    Klient wyraża zgodę.
    §14 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
  22. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą Klientów Sklepu będących Przedsiębiorcami.
  23. W przypadku sprzedaży Produktu w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1
    Kodeksu cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi za wady fizyczne
    i prawne rzeczy.
  24. W wypadku Klientów nie będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o
    świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na utrzymaniu konta Klienta ze skutkiem
    natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi stosownego

oświadczenia, również drogą elektroniczną na podany przez niego do rejestracji Konta adres e-
mail. Nie rodzi to żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

  1. Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od umowy zwartej z Klientem niebędącym Konsumentem
    bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia, poprzez
    przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną na podany przez
    niego do rejestracji Konta adres e-mail. Nie rodzi to żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  2. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący
    Konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy danym
    rodzaju przesyłki. Niezwłocznie powinien dokonać czynności mających na ustalenia
    odpowiedzialność przewoźnika. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za
    utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go
    Przedsiębiorcy oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  3. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami, Sprzedawca ma prawo samodzielnie
    wskazać i ograniczyć dostępne metody płatności oraz wymagać dokonania przedpłaty w całości
    albo części, niezależnie od wybranego przez Przedsiębiorcę sposobu płatności albo zawarcia
    umowy sprzedaży.
  4. Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Przedsiębiorcy (Klienta) z tytułu
    niewykonania lub nienależytego wykonania umowy sprzedaży, jest ograniczona do wysokości
    zapłaconej ceny Produktu oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży i złożonego
    Zamówienia, w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody. Sprzedawca nie ponosi
    odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy.
  5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest
    konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze
    względu na siedzibę Sprzedawcy.

Ó

§15 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
NA PRAWACH KONSUMENTA
Postanowienia niniejszego paragrafu obowiązując od 1 stycznia 2021 r.

  1. Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jest taki przedsiębiorca, który dokonuje zakupów w
    Sklepie, które są związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiadają
    dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej
    przez niego działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji
    o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta.
  2. Przedsiębiorcę, o którym mowa w ustępie pierwszym niniejszego paragrafu, będą dotyczyć
    postanowienia niniejszego regulaminu, które dotyczą Konsumenta tj. m.in.:
  3. Usług świadczonych drogą elektroniczną
  4. Odstąpienia od umowy przez Konsumenta
  5. Reklamacji i rękojmi,
    w zakresie ograniczonym art. 38 a ustawy o prawach konsumenta oraz art. 385/5, art. 556/4, art. 556/5 i
    art. 576/5 ustawy Kodeks cywilny. W pozostałym zakresie stosuje się postanowienia Regulaminu
    dotyczące Przedsiębiorców.
  6. Przedsiębiorca na prawach konsumenta, akceptując niniejszy regulamin podczas procesu
    zakupowego, a następnie korzystając ze swoich uprawnień wymienionych w niniejszych
    paragrafie, powinien uzupełnić stosowny formularz reklamacji lub odstąpienia od umowy, a w
    szczególności dane potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art. 38a
    ustawy o prawach konsumenta lub przekazać te informacje w inny sposób.
  7. Przedsiębiorca, o którym mowa w ustępie powyższym oświadcza w formularzu przesłanym do
    Sprzedawcy lub w inny sposób, że zakupiony Produkt/y, a tym samym zawarta umowa sprzedaży
    są bezpośrednio związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiadają
    one dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
    wykonywanej działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i
    Informacji o Działalności Gospodarczej, co czyni na dowód tego, że spełnia warunki, aby za
    takiego przedsiębiorcę można było go uznać. Formularze stanowią załączniki do niniejszego
    Regulaminu.
    §16 WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA, LICENCJA, PRAWA
    AUTORSKIE
  8. Produkty oraz usługi świadczone przez Sprzedawcę, dostępne w Sklepie, treści, teksty, logo,
    zdjęcia, nazwy firm, znaki towarowe, logo Produktów innych autorów, szata graficzna mogą
    stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach
    pokrewnych, podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy i/lub
    osób trzecich będących ich właścicielami/autorami, i które zostały udostępnione jedynie na użytek
    Sklepu, co Klient akceptuje poprzez akceptację Regulaminu.
  9. W przypadku zamiaru wykorzystania Produktu lub wyżej wymienionych elementów w sposób
    sprzeczny ze wskazanym w niniejszym Regulaminie lub ich przeznaczeniem i
    funkcjonalnościami, Klient obowiązany jest uzyskać pisemną zgodę Sprzedawcy.
  10. Klient wyraża zgodę na umieszczenie jego logotypu w wykazie klientów Sprzedawcy, udzielając
    mu tym samym licencji niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie na
    korzystanie do celów prowadzonej przez Sprzedawcę działalności na następujących polach
    eksploatacji: utrwalanie w zakresie zapisu metodą cyfrową w pamięci komputera i w sieci
    Internet, zwielokrotnianie dowolną techniką, rozpowszechnianie w Sklepie, na stronach

Sprzedawcy i w mediach społecznościowych, publiczne wyświetlanie tak, aby każdy mógł mieć
do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym (m.in. w Internecie), a także publiczne
wyświetlanie.

  1. Sprzedawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej, bez prawa do udzielania
    sublicencji na korzystanie z przedmiotu umowy/produktu. Klient w ramach umowy upoważniony
    jest do korzystania z Produktu jedynie na własne potrzeby, bez ograniczeń terytorialnych,
    na następujących polach eksploatacji:
  2. W zakresie zapisu utworu – zapis techniką cyfrową – utrwalenie poprzez cyfrowe przetwarzanie
    na dedykowanej platformie (Koncie Klienta) utrzymywanej przez Sprzedawcę,
  3. Wydruk na własne potrzeby korzystania z materiałów w formacie pdf. i doc. oraz docx., jeśli
    wynika to ze specyfiki Produktu i/lub opisu Produktu,
  4. Zapis metodą cyfrową, modyfikacje na własne potrzeby w zakresie wskazanym w odpowiednich
    instrukcjach lub komentarzach, np. na własnym dysku twardym.
  5. Licencja, o której mowa w ust. 4 jest ważna przez czas trwania dostępu do Produktu. Okres
    dostępu do danego Produktu, a tym samym czas trwania licencji wskazywany jest w opisie danego
    Produktu, a jeśli nie napisano inaczej zostaje udzielona na 365 dni od dnia Zamówienia.
    Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zawiera
    się w zapłacie dokonywanej przez Klienta.
  6. Zakazane jest w szczególności, zarówno co do całości Produktu, jak i jego części:
  7. udostępniania i prezentowanie Produktu osobom trzecim,
  8. publikowania Produktu niezależnie od formy publikacji, z wyjątkiem publikacji dozwolonej
    w instrukcji lub komentarzach,
  9. kopiowanie, powielanie na potrzeby inne niż własny użytek.
  10. Użytkownik zobowiązuje się dołożyć należytej staranności, aby Produkt, w szczególności Produkt
    elektroniczny (materiały edukacyjne dostępne na Platformie szkoleniowej) nie został ujawniony
    osobom niepowołanym/trzecim.
  11. Sprzedawca informuje niniejszym Klienta, że jakiekolwiek rozpowszechnianie Produktów
    elektronicznych lub jakichkolwiek innych treści albo Produktów udostępnionych
    przez Sprzedawcę stanowi naruszenie przepisów prawa i może rodzić odpowiedzialność cywilną
    lub karną. Sprzedawca może także domagać się stosownego odszkodowania zadośćuczynienia
    z tytułu poniesienia strat materialnych lub niematerialnych zgodnie z obowiązującymi
    przepisami.
  12. Sprzedawca jest uprawniony do okresowej aktualizacji Produktów, w szczególności Produktów
    elektronicznych (szkoleń, VOD, materiałów pdf, doc., docx., ćwiczeń, lekcji, modułów).
    §17 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
    2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
    danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
    95/46/WE) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż:
  13. Administratorem danych osobowych Klienta jest Uskrzydlacze Alina
    Kaźmierczak, NIP: 7631467171 REGON: 387595269 zwany w Regulaminie również
    Sprzedawcą. Administrator samodzielnie wykonuje zadania Inspektora Ochrony Danych

Osobowych. Kontaktować z Administratorem możesz się używając poniższych danych: e-
mail: uskrzydlacze@wp.pl lub pisemnie na adres Administratora.

  1. Dane osobowe Klienta podawane w formularzach znajdujących się w Sklepie będą przetwarzane
    na podstawie umowy zawartej pomiędzy Klientem a Administratorem, do zawarcia której
    dochodzi wskutek akceptacji niniejszego Regulaminu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
    (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy). Jest to konieczne dla wykonania tej umowy
    (realizacji zamówienia Produktu i założenia Konta) a następnie utrzymywania Konta Klienta i
    obsługi Klienta związanej z zawartą umową.
  2. Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane również w następujących celach i na
    następujących podstawach prawnych:
  3. wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa
    podatkowego — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów
    prawa);
  4. realizacji transakcji płatniczych za pośrednictwem operatora płatności elektronicznych – na
    podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
  5. rozpatrzenia reklamacji czy roszczeń — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do
    zawarcia i/lub wykonania umowy);
  6. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO
    (prawnie uzasadniony interes administratora);
  7. kontaktu telefonicznego w sprawach związanych z realizacją usługi — na podstawie art. 6 ust. 1
    lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
  8. przechowywania nieopłaconych zamówień — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie
    uzasadniony interes administratora);
  9. tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
    (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony
    interes administratora);
  10. archiwalnym i dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć
    wykazywaniu faktów — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes
    administratora);
  11. wykorzystywania cookies na stronie i podstronach Sklepu — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a)
    RODO (zgoda);
  12. w celu marketingu bezpośredniego kierowanego do Klienta – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f
    RODO (prawnie uzasadniony interes administratora).
  13. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z realizacją
    umowy oraz realizacją prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Ich niepodanie
    spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe.
  14. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres realizacji umowy, a także przez okres
    zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami
    prawnymi. Następnie zostaną usunięte, chyba że zdecyduje się korzystać z usług Administratora i
    pozostawi je na innej podstawie i we wskazanym mu celu.
  15. Dane osobowe Klienta będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak na przykład
    serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawca usługi
    poczty elektronicznej, dostawca usługi mailingu (newsletter) czy systemu płatności, kancelarii
    prawnej, podwykonawcom i zleceniobiorcom, zaangażowanym w prace sklepu internetowego, itp.
  16. W związku z faktem, że Administrator korzysta z zewnętrznych dostawców różnych usług np.
    Facebook i spółki zależne, Google, Microsoft itp. dane Klienta mogą być przekazywane do
    Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z ich przechowywaniem na amerykańskich

serwerach (w całości lub częściowo). Google i Facebook stosują mechanizmy zgodności
przewidziane przez RODO (np. certyfikaty) lub standardowe klauzule umowne.Będą one
przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy gwarantują najwyższa ochronę i bezpieczeństwo
danych., m.in. poprzez:

  1. współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do
    których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej,
  2. stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską (tak jak m to
    miejsce np. w przypadku Google),
  3. stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy,
    lub tym, na przekazywanie danych osobowych których, Klient wyraził zgodę.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania, usunięcia
    lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do
    przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, a także prawo wniesienia skargi do
    organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie
    jego danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony
    danych. Przysługuje mu też prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie
    przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
  5. Klient posiada też prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli podał swoje dane
    osobowe na podstawie zgody. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych,
    którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Dane Klienta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie
    profilowania w rozumieniu RODO, co oznacza, że Administrator nie będzie podejmował
    automatycznych decyzji, które mają wpływ na prawa i wolności Klienta.
  7. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z korzystaniem
    ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia
    zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu
    pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  8. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych
    wykorzystywanych w celu realizacji zamówień poprzez Sklep, oraz polityka plików cookies
    zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod
    adresem: https://uskrzydlacze.pl/polityka-prywatnosci/
    §18 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW
    I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA
  9. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
    z zawartymi umowami o dostarczenie Produktu na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły
    zostaną określone przez strony konfliktu.
  10. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
    dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
  11. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
    o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
  12. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
    o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między
    Klientem a Sprzedawcą,
  13. bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub
    organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in.
    Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  14. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
    dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie
    internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych
    (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych,
    do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów
    Inspekcji Handlowej.
  15. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod
    adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy
    konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego
    zobowiązań umownych wynikających
    z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  16. Sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko po zakończeniu postępowania
    reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych
    wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami
    przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i właściwością ogólną.
    §19 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  17. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy oraz świadczone usługi
    wykonywane są w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa
    polskiego.
  18. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z
    ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany
    sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany
    wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu,
    zmiany technologii. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem
    publikacji na platformie internetowej Sprzedawcy na podstronie:
    Regulamin.
  19. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję
    Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
  20. W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu
    okazało się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami
    prawa i naruszające interesy konsumentów, Sprzedawca deklaruje
    zastosowanie wskazanego postanowienia.
  21. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem,
    który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu
    Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi
    przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
  22. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają
    zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w
    szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta,
    ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o
    zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych
    osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych
    (RODO).
    Link do polityki prywatności: https://uskrzydlacze.pl/polityka-prywatnosci/

Link do niniejszego Regulaminu: https://uskrzydlacze.pl/regulamin-sklepu/